سرمایه گذاری برای تولید
دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه گذاری برای تولید
  • //
  • - تعداد بازدید: 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه مدیریت خطر بلایای بیمارستانی و اعتباربخشی در شیراز

.







کارگاه یک روزه مدیریت خطر بلایای بیمارستانی و اعتباربخشی، با هدف افزایش آمادگی
بیمارستان ها در پاسخ به حوادث و بلایا و ارتقای اعتباربخشی بیمارستان ها در شیراز
برگزار شد.

 


به
گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و دبیر علمی این کارگاه با اعلام این خبر
گفت: در این کارگاه که با حضور مدرسان ملی برگزار شد، کارکردهای اختصاصی
بیمارستانی در پاسخ ملی نظام سلامت در حوادث و بلایا (
EOP
) و سنجه های اعتبار بخشی مرتبط با هر کارکرد مورد بررسی قرار گرفت.



دکتر
«محمدجواد مرادیان» افزود: همچنین سامانه شبیه ساز
EOP با سناریوی بیمارستانی در این کارگاه ارائه و تمرین شد.

 


او
هدف اصلی پاسخ ملی نظام سلامت در حوادث و بلایا (
EOP ) را ارتقای آمادگی یکپارچه نظام سلامت دانست و ادامه داد:EOP
در
راســتای هــدف کلان نظــام سلامت مبنــی بــر کاهــش خطــر مخاطــرات طبیعــی و
انســان ســاخت در ســطح جامعـه و تسهیلات و منابـع نظـام سلامت تدویـن شـده است و
هـدف اصلـی آن ارتقـای آمادگـی یکپارچـه نظـام سلامت در پاسـخ موثـر، بـه موقـع و
هماهنـگ بـه مخاطـرات طبیعـی و انسـان سـاخت
است.



این
کارگاه با حضور مسوولان کمیته مدیریت خطر بیمارستان های استان فارس برگزار شد./105



پایان
خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار وب دا
  • کد خبری : 8579
کلیدواژه
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب